یزدفردا، منیره زارع زاده، خبرنگار بهداشت و درمان/ مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد از اجرای طرح نهضت حفظ قرآن کریم (تابستان بهاری)ویژه اساتید، کارمندان ودانشجویان در سال جاری خبر داد و افزود: علاقمندان تا 12 مهرماه مهلت دارند تا در این طرح بزرگ ثبت نام کنند.

دکترعلیرضا  اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  یزد فردا، بهره گیری از نورانیت قرآن در صفای دل و تهذیب نفس با حفظ آیات قرآن شریف که به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) صیقل دهنده دل , قرائت قرآن و انس با آن است را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: تعمیق باورهای دینی واخلاقی جوانان که به فرموده حضرت علی (ع) لقاح الایمان تلاوت القرآن، مصونیت بخشی دانشگاهیان در برابر وسوسه های شیاطین  و توسعه فضای قرآنی و معنوی دانشگاه  ازمهمترین اهداف این طرح است.

وی همچنن تصریح کرد: این طرح در راستای امر ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت  ، و طبق مصوبه شورای قرآنی دانشگاه , معاونت دانشجویی فرهنگی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در نظر دارد تا با توجه به فرصت فصل تابستان برنامه نهضت حفظ قرآن کریم را جهت دانشجویان , کارمندان و اساتید محترم با عنوان تابستان بهاری برگزار نماید .

معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه از کلیه دانشجویان ، کارمندان و اعضای محترم هیات علمی دعوت بعمل می آورد تا با استعانت از ذات ملکوتی حضرت حق و در ظل توجهات حضرت صاحب الامر ، بقیه ا...الاعظم عج ا... تعالی فرجه الشریف ، جهت نورانی نمودن  و جلای روح خود در این طرح شرکت نمایند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: بسته آموزشی جهت شرکت در طرح مذکور تهیه شده است که با همکاری نهاد مقام معظم رهبری  ، از طرف معاونت محترم دانشجویی فرهنگی به علاقه مندان  ارائه خواهد شد.

وی یادآورشد: مکان ثبت نام واقع در مجتمع اموزشی پژوهشی امام رضا علیه السلام -اداره قرآن و عترت مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه معاونت دانشجویی فرهنگی می باشد و همچنین علاقه مندان می توانند  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن 6248800-6248801 تماس حاصل فرمایند.

وی گفت: مکان ثبت نام اعضای محترم هیات علمی واقع در نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه می باشد.

 

دکتر اسلامی در پایان متذکرشد: زمان برگزاری مسابقات  دانشجویی سه شنبه 25 مهرماه 91 و اساتید و کارمندان بصورت مجزا یک شنبه 21 آبانماه 91 اعلام شده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا